In the business of theology it is hard not to be controversial - Jurgen Moltmann

Wednesday 28 November 2007

上帝與表哥對話 :: God's conversation with him

An imaginary conversation between God and my just-departed friend came up to my mind. Perhaps God really thinks he deserves a good long rest after 30 exhaustive years in front line youth ministry. 

......................................

前一夜,再寫表哥,梳理了自己埋藏的情緒,然後躺在床上,腦際無啦啦浮現了一段上帝與文策表哥的對話,之後反覆回味兩三遍,自己咯咯傻笑,就很安然的睡著了。

.......................................

  • 重要聲明:以下片段,純屬虛構,如有雷同,實屬唔知咩野。
  • 改編自《無間道》第5場 (麥兆輝、莊文強編劇,2002)

【按:表哥跟上帝如此老友,密計頻頻,我只能略為寫出其中一鱗半爪 ... 】

(地點:某山頭上)

上帝:你一早話左十年,點知十年之後又十年,十年之後又十年,就黎卅年都黎緊啦,細路!

策仔:得啦,我做埋呢單退休啦,返中國欣賞大自然囉。

上帝:收嗲啦你,呢句野聽左九千幾次啦 ... 返到中國你咪又掛住服務青少年?你估你會休息咩!

策仔:你對我態度好D得唔得呀?不如我索性坐低唔行,搞單 「人為逆旅」出黎,等班友仔自己蕩失晒路丫拿!

(上帝望望身水身汗的策仔,突然拿出一壺香濃咖啡)

策仔:咩呀?

上帝:等你醒吓神丫嘛,仔。

策仔:車,我都唔飲咖啡既!

上帝:fair trade coffee黎架,我係飲者個便攞架。

...............................................

文策表哥當年投身突破青少年工作時,說明委身十年;十年未滿,已經決定再來十年;之後,又再繼續十年。此刻,真的是即將三十年了。

表哥,先好好休息,你有永恆那麼多時間,不用焦急遊覽啊!

2 comments:

Catitude said...

我仲以為你想寫..

上帝:fair trade coffee黎架,我一陣仲會去請飲者飲添 .....

Yam 飲者 said...

屋企有嘛,而且我真係好少飲,一袋成年都飲唔晒,俾上帝拎去玩吓咁囉。